Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Linhartová, Andrea ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy mezi rodinou a školou, vývojem názor , které se týkají vzájemné spolupráce, vzájemného očekávání výsledné spolupráce, výchovným a sociálním partnerstvím, vlivem rodič na vzd lávání d tí, formami vzájemné spolupráce, ale také limity a riziky, které mohou p i komunikaci a spolupráci nastat. Charakterizuje a srovnává kritéria efektivní spolupráce rodiny a školy dvou r zných autor . Práce dále mapuje kritéria efektivní spolupráce a formy spolupráce v programu Začít spolu. Empirická část prezentuje pozorování, akční výzkum a rozhovory, které zjiš ují spolupráci školy a rodiny ve t íd pracující podle programu Začít spolu. Mezi výzkumné metody pat í pozorování, které je zam ené na konzultace typu učitel-rodič-žák, dále akční výzkum, který probíhal b hem tvo ivých dílen určené i pro rodiče a rozhovory, realizovány jak s rodiči, tak i s učitelem a s d tmi, pro které autorka diplomové práce zvolila rozhovor skupinový. KLÍýOVÁ SLOVA: Rodina, škola, komunikace, spolupráce, kritéria spolupráce, program Začít spolu
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Linhartová, Andrea ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy mezi rodinou a školou, vývojem názor , které se týkají vzájemné spolupráce, vzájemného očekávání výsledné spolupráce, výchovným a sociálním partnerstvím, vlivem rodič na vzd lávání d tí, formami vzájemné spolupráce, ale také limity a riziky, které mohou p i komunikaci a spolupráci nastat. Charakterizuje a srovnává kritéria efektivní spolupráce rodiny a školy dvou r zných autor . Práce dále mapuje kritéria efektivní spolupráce a formy spolupráce v programu Začít spolu. Empirická část prezentuje pozorování, akční výzkum a rozhovory, které zjiš ují spolupráci školy a rodiny ve t íd pracující podle programu Začít spolu. Mezi výzkumné metody pat í pozorování, které je zam ené na konzultace typu učitel-rodič-žák, dále akční výzkum, který probíhal b hem tvo ivých dílen určené i pro rodiče a rozhovory, realizovány jak s rodiči, tak i s učitelem a s d tmi, pro které autorka diplomové práce zvolila rozhovor skupinový. KLÍýOVÁ SLOVA: Rodina, škola, komunikace, spolupráce, kritéria spolupráce, program Začít spolu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.